7/24/2012

Liam

Dziś był dzień twoich urodzin. Atmosfera w domu była bardzo przyjemna. Rano mama przyniosła ci śniadanie do łóżka, a tato podarował ci nowego iPod'a, z którego bardzo się ucieszyłaś, bo stary nie nadawał się już do użytku, nie wspominając o nowych funkcjach i o tym, że był nowy. 
Właśnie siedziałaś przy komputerze i ściągałaś piosenki na swój nowy przenośnik muzyki, kiedy nagle usłyszałaś dzwonek do drzwi.
- [T.I.]! Liam przyszedł! - dało się słyszeć głos mamy.
Liam był twoim najlepszym przyjacielem. Znaliście się od lat, wiedzieliście o sobie dosłownie wszystko. Dlatego też trudno, by uwadze Liama umknął fakt, iż nigdy nie przepadałaś za wyprawianiem urodzinowych imprez, albo jadaniem uroczystych kolacji, czy obiadów. Tak więc przyszedł zabrać cię na lody, do parku.
Zbiegłaś błyskawicznie po schodach i przywitałaś się z Liamem, po czym szybko założyłaś trampki i zarzuciłaś bluzę. Oprócz tego miałaś na sobie krótkie dżinsowe spodenki i biały t-shirt, na dworze było ciepło. Wyszliście z mieszkania. Liam złożył ci życzenia, przytulając cię i całując w policzek, a potem ruszyliście w drogę. Po drodze dużo rozmawialiście i śmialiście się.
Kiedy już kupiliście lody postanowiliście usiąść na waszej ulubionej ławce, która, jako jedyna, znajdowała się w cieniu. Zjedliście lody.
- Mam coś dla ciebie, w końcu nie obejdzie się bez prezentu, nie w moim przypadku. - powiedział Liam i uśmiechnął się. Z torby, którą miał przewieszoną przez ramię wyciągnął książkę. Książkę, którą tak bardzo chciałaś przeczytać, lecz nie mogłaś jej nigdzie znaleźć.
- Oh, Liam, dziękuję ci! - ogromnie się ucieszyłaś i mocno przytuliłaś swojego przyjaciela. - Jak ci się udało ją zdobyć? - spytałaś zaskoczona patrząc na książkę.
- To już moja tajemnica. - powiedział tajemniczo i uśmiechnął się. Bardzo się cieszył, że ci się tak podoba, chociaż dobrze wiedział jaka będzie twoja reakcja.
Gadaliście jeszcze chwilę, a gdy zrobiło się późno, chłodno i zaczęło się ściemniać Liam odprowadził cię do domu.
Kiedy już się pożegnaliście, szybko się wykąpałaś, wskoczyłaś do łóżka, złapałaś za książkę i od razu zaczęłaś czytać. Gdy doszłaś do szesnastej strony zauważyłaś, że słowo "czy" wyróżnia się od reszty fioletowym kolorem, który zresztą był twoim ulubionym. Nie wiedziałaś o co chodzi, więc postanowiłaś to zignorować i czytałaś dalej. Jednak gdy doszłaś do czterdziestej ósmej strony, wyraz "zostaniesz" również był zaznaczony fioletem. Zaintrygowało cię to. Zaczęłaś energicznie wertować kartki w poszukiwaniu kolejnych "fioletowych słów". Kiedy już znalazłaś wszystkie, całość układała się w jedno pytanie; "Czy zostaniesz moją dziewczyną?".

~*~ 

No i oto właśnie mamy pierwszy napisany przeze mnie imagin.
To chyba pierwszy blog z imaginami w historii, w którym pierwszy jest właśnie z Liamem
Tak, tak, ja wiem, mogło być lepiej. Ale mam do Was prośbę:
Komentujcie, bardzo Was proszę! Uszanujcie moją pracę i motywujcie do dalszej! Jeden komentarz naprawdę bardzo dużo dla mnie znaczy, zresztą - kto ma bloga albo coś, ten wie. Dla was to maksymalnie minuta (no, jeśli internet jest taki sobie, to ja nie odpowiadam XD), a dla mnie to naprawdę BARDZO dużo.
Chciałam Wam jeszcze dumnie zakomunikować, że jutro dołączy do nas nowa, zajebista autorka! *-*
To tyle.
Papaski! XDDD

19 komentarzy:

  1. O, jaki świetny imagin *__________* Jaram się :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie to słodkie . :) będziesz mnie informowała o kolejnych na tt ? @directiooneer

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny imagin :) jest na serio dobry :D i proszę , napisz dziś jeszcze coś bo z chęcią bym coś jeszcze poczytała na tym blogu :D i jak byś mogła to powiadamiaj mnie o nowych na @Pauliina1D :)

    OdpowiedzUsuń
  4. slodkie jak plastik, moja droga <3
    Liam swietnie sie sprawdza w imaginach, zloto od atomowek mocno sie oplacilo :")
    a tak serio - cudny imagin, czekam na wiecej! xoxoxo
    @hellyeahmalik

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny jest <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł zajebisty. Dobrze go wykorzystałaś. Miło się go czytało. Oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega ! Podoba mi się i to bardzo ! ;))
    czekam na następne, napewno będą tak cudowne jak ten ;)
    życzę więcej pomysłów i zapraszam do sb. ;)) xx

    OdpowiedzUsuń
  8. niesamowity i pomysłowy ;) jeszcze takiego nie spotkałam ;) sama bym tak chciała

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny imagin. ;*
    Fajnie, że z Liamem. ;D
    Ja w tym tygodniu mam na niego mega fazę. ;*
    Jest Cudowny. ;*
    Czekam na następne imaginy. ;D
    Byłabym wdzięczna gdybyś informowała mnie o nowych na tt. ;*
    @xoliwiaaax

    OdpowiedzUsuń
  10. ♥ AWH ♥ ale to urooooocze... ♥ super super super... ech... żeby to chłopcy byli tacy romantyczni ♥ (MAMO KUP MI TAKIEGO CHŁOPAKA!)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny... bardzo miły. Słodki, uroczy... podoba mi się. zapraszam do mnie na http://imaginewhityou.blogspot.com/ :P liczę na komentarz...

    OdpowiedzUsuń
  12. o jacież pierdzielę, eujhfkjrehkfnkejnejfwdckejkrjd, kopjo! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ten imadżin jest doprawdy cudowny. Taki lekki, słodki i przyjemny! Can't wait! Na razie nie mogę zdradzić naszej słodkiej tajemnicy, ale z czasem ludzie się dowiedzą. Do zobaczenia. :3 x

    OdpowiedzUsuń
  13. *____________________________________________*

    OdpowiedzUsuń
  14. zaaaajebisty *__* xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Boże Julczi ty poetko!!! <3 <3 <3 taka jestem dumna że cie znam że nawet cei zacytuje BE Jelaous bitches!!!!

    OdpowiedzUsuń